STF-koulutuspäivä matkailutoimijoille Saariselällä tiistaina 13.6.

19.05.2023

STF-koulutus Saariselällä tiistaina 13.6. Ilmoittaudu 6.6. mennessä täältä: https://link.webropolsurveys.com/S/23E890A4CE5724A6

Tervetuloa STF-koulutuspäivään tiistaina 13.6. klo 9.00-16.00 Saariselälle Lapland Hotels Riekonlinnaan ja etänä. Koulutus on tarkoitettu Pohjois-Lapin matkailuyrityksille ja -toimijoille sekä aiheesta kiinnostuneille. Voit osallistua paikan päällä tai etänä.

Päivän aikana perehdytään kestävään matkailuun sekä Visit Finlandin STF-ohjelmaan. Päivä toimii erinomaisena starttipakettina kestävyystyöhön. Aiheita käsitellään kuitenkin osallistujien omasta näkökulmasta, joten päivä sopii hyvin myös uusia ideoita ja kertausta kaipaaville. Ohjelmassa luvassa myös verkostoitumista sekä kestävän matkailun tuoreimpien kuulumisten läpikäymistä.

Päivän ohjaa Anu Nylund (Mood Of Finland). Hänellä on 25 vuoden kokemus matkailualalta. Erikoistuminen kestävään matkailuun on alkanut jo 90-luvulla. Hän on pitänyt vastuullisuudesta yli 100 koulutusta suomalaisille matkailuyrityksille viimeisten vuosien aikana. Kokemusta sertifioinnista ja STF -ohjelmasta on myös käytännön kautta, sillä Mood of Finlandille on myönnetty Biosphere -sertifikaatti sekä STF -merkki.

Työpajan järjestää Vavihanke. Kestävää matkailua ja digitaalista vastuullisuusviestintää Pohjois-Lapissa -hanke on rahoitettu Lapin liiton REACT-EU:n EAKR rahoituksen kautta. Inarin kunta myönsi hankkeelle kuntarahoituksen ja hallinnoi hanketta. Hankeaika on 1.1.2022-31.9.2023.

Lisätiedot: Miika Leivo, 0403591079, miika.leivo@inari.fi, @vavihanke https://www.inari.fi/fi/yritys-ja-kehittamispalvelut/kehittyva-inari/kestavaa-matkailua-ja-digitaalista-vastuullisuusviestintaa-pohjois-lapissa.html

Kommentointi

Otsikko: