Kokousasiakirjat ja päätösluettelot

Esityslistat, pöytäkirjat ja viranhaltijapäätökset julkaistiin tässä aikavälillä 26.1.-27.2.2023.
Alempana tällä sivulla löydät PYSYVÄT LINKIT

PÖYTÄKIRJAT (pdf)
Kunnanhallitus 20.2.2023
Valtuusto 16.2.2023
Sivistyslautakunta 1.2.2023 
Kunnanhallitus 30.1.2023
Tilapalvelu johtokunta 8.2.2023
Sivistyslautakunta 15.2.2023


Kunnan toimielinten kokousasiakirjat eli esityslistat ja pöytäkirjat ovat sähköisesti saatavilla kokoushallinnan tietopalvelussa, jossa kaikkien toimielinten

ESITYSLISTAT JA PÖYTÄKIRJAT 
VIRANHALTIJAPÄÄTÖKSET 

ESITYSLISTAT JA PÖYTÄKIRJAT (Tästä löytyvät ennen 26.1 2023 julkaistut)
VIRANHALTIJAPÄÄTÖKSET (Tästä löytyvät ennen 26.1 2023 julkaistut)

Tietopalvelussa voit lukea valtuuston, kunnanhallituksen ja lautakuntien pöytäkirjoja.

Esityslistat julkaistaan ennen kokouksia. Pöytäkirjat ovat nähtävillä pöytäkirjan nähtävänäolopäivänä. Vanhemmat pöytäkirjat ja esityslistat saa halutessaan nähtäväksi kunnantalolta. 


Uusimmat päätösluettelot

Päätösluettelot ovat Inarin kunnan tapa tiedottaa tehdyistä päätöksistä ennen pöytäkirjan nähtävilläoloa. Päätösluettelot pyritään julkaisemaan aina kokousta seuraavana päivänä, jotta kuntalaiset saavat mahdollisimman pian päätökset tietoonsa. Päätösluettelot eivät ole pöytäkirjoja, vaan epävirallisia tiedotteita. Päätösluettelo poistetaan, kun virallinen kokouspöytäkirja on tarkastettu ja nähtävillä kokoushallinnan tietopalvelussa.

Kokousaikataulu

1. Kunnanhallitus: joka kuukauden 1. ja 3. maanantai alkaen klo 16.00. Tarpeen vaatiessa kokouksia voidaan pitää muulloinkin.
2. Valtuusto; tarvittaessa, torstaisin klo 14 alkaen. Kokoukset pidetään kunnantalolla valtuustosalissa. Kokoukset ovat yleisölle avoimia.
3. Tarkastuslautakunta: tarvittaessa alkaen klo 09.00.
4. Keskusvaalilautakunta tarvittaessa
5. Sivistyslautakunta: pääsääntöisesti joka kuukauden toinen tai kolmas keskiviikko alkaen klo 16.00, tarvittaessa muulloinkin.
6. Tekninen lautakunta: tarvittaessa, keskiviikkoisin klo 16.00.
7. Kunnanhallituksen elinvoimajaosto; tarvittaessa, kuukauden 2. torstai alkaen klo 16.00

Kokoukset pidetään kunnantalolla ellei toisin päätetä.

Rakennusvalvonnalle tarkoitetut hakemukset on toimitettava osoitteella: Piiskuntie 2, 99800 Ivalo tai jätettävä kunnanviraston monipalveluun.

Print icon Tulosta sivu
Jaa tämä sivu: