Inarin kunnan kaikkien toimialojen yhteinen avustushaku järjestetään 30.1.- 19.2.2023.

09.02.2023

Inarin kunnan kaikkien toimialojen yhteinen avustushaku järjestetään 30.1.-19.2.2023. Yhteisessä avustushaussa myönnetään kunnan yleisavustukset, kohdeavustukset ja kyläyhdistysten avustukset. Avustusohjeeseen ei ole tehty muutoksia viime vuodesta ja kunta on varannut entiseen tapaan avustusmäärärahat.

Avustuksia haetaan sähköisellä lomakkeella. Lisätietoja avustuksista ja hakulomakkeen yksityiskohtaiset täyttöohjeet löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Lisätietoja:
vs. Hyvinvointikoordinaattori Katariina Lehtonen / 040 6434305 / katariina.lehtonen@inari.fi

Aanaar kieldâ puoh toimâsuorgij ohtsâš torjui uuccâm uárnejuvvoo 30.1.-19.2.2023. Ohtsii torjui ucâmist mieđetteh kieldâ almostorjuid, čuosâttâhtorjuid já sijdâseervij torjuid.

Torjui uuccâm uárnejuvvoo šleđgâlâš ucâmin. Lasetiäđuh torjuin, uuccâmluámáttâh já uuccâmluámáttuv tevdimravvuuh láá kieldâ viermisiijđoin:

Lasetiäđuh:
Pyereestvaijeemkoordinaattor Katariina Lehtonen / 040 6434305 / katariina.lehtonen@inari.fi

Anára gieldda buot doaibmasurggiid oktasaš doarjjaohcan lágiduvvo 30.1.-19.2.2023. Oktasaš doarjjaohcamis juolluduvvojit gieldda almmolašdoarjagat, čuozáhatdoarjagat ja giliservviid doarjagat.

Doarjjaohcan lágiduvvo elektrovnnalaččat. Lassedieđut doarjagiin, ohcanskovvi ja ohcanskovi deavdinrávvagat gávdnojit gieldda neahttasiidduin:

Lassedieđut:
Buresveadjinkoordináhtor Katariina Lehtonen / 040 6434305 / katariina.lehtonen@inari.fi

Aanar kååʹdd puki tuåimmsueʹrji õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet 30.1.-19.2.2023. Õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccmest miõđât kååʹdd õõlmâsveäʹǩǩvuõđid, tillʼlõttum veäʹǩǩvuõđid da sijddõhttõõzzi veäʹǩǩvuõđid.

Veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet liâdǥlaž ooccmen. Lââʹssteâđ veäʹǩǩvuõđin, ooccâmlomakk da ooccâmlomaakk tieuʹddemvuäppõõzz käunnʼje kååʹdd neʹttseeidain:

Lââʹssteâđ:
pueʹrrvââjjamkoordinaattor Katariina Lehtonen / 040 6434305 / katariina.lehtonen@inari.fi