Yleisavustukset, kohdeavustukset, kyläyhdistysten avustukset sekä avustukset kyläyhdistysten defibrillaattorihankintoihin haettavissa 17.1. - 7.2.2022

07.02.2022

TIEDOTE

Inarin kunnan kaikkien toimialojen yhteinen avustushaku järjestetään 17.1.–7.2.2022. Yhteisessä avustushaussa myönnetään kunnan yleisavustukset, kohdeavustukset ja kyläyhdistysten avustukset. Lisäksi kyläyhdistykset voivat hakea kohdennettua tukea defibrillaattorin hankintaan.

Avustuksia haetaan sähköisellä lomakkeella. Hakulomake löytyy osoitteesta https://asiointi.digiloikka.fi/formpro/eservices/inari/Aloita/Yhteinenavustushaku2022.

Lisätietoja avustuksista ja hakulomakkeen yksityiskohtaiset täyttöohjeet löytyvät kunnan verkkosivuilta: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Hyvinvointikoordinaattori auttaa tarvittaessa hakulomakkeen täyttämisessä puhelimitse tai sähköpostilla arkisin klo 9–15 tai erikseen sovittavana ajankohtana kunnantalolla viikolla 4 tai 5. Jos haluat täyttää hakulomakkeen yhdessä kunnantalolla, ota yhteyttä hyvinvointikoordinaattori Verena Kortelaiseen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

Lisätietoja: hyvinvointikoordinaattori Verena Kortelainen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi

TIÄĐÁTTÂS

Aanaar kieldâ puoh toimâsuorgij ohtsâš torjui uuccâm uárnejuvvoo 17.1.–7.2.2022. Ohtsii torjui ucâmist mieđetteh kieldâ almostorjuid, čuosâttâhtorjuid já sijdâseervij torjuid. Toos lasseen sijdâseervih pyehtih uuccâđ čuosâttum torjuu defibrillaattor hahâmân. Torjui uuccâm uárnejuvvoo šleđgâlâš ucâmin. Lasetiäđuh torjuin, uuccâmluámáttâh já uuccâmluámáttuv tevdimravvuuh láá kieldâ viermisiijđoin: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lasetiäđuh: pyereestvaijeemkoordinaattor Verena Kortelainen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

DIEĐÁHUS

Anára gieldda buot doaibmasurggiid oktasaš doarjjaohcan lágiduvvo 17.1.–7.2.2022. Oktasaš doarjjaohcamis juolluduvvojit gieldda almmolašdoarjagat, čuozáhatdoarjagat ja giliservviid doarjagat. Lassin gilisearvvit sáhttet ohcat čuozihuvvon doarjaga defibrilláhtora skáhppomii. Doarjjaohcan lágiduvvo elektrovnnalaččat. Lassedieđut doarjagiin, ohcanskovvi ja ohcanskovi deavdinrávvagat gávdnojit gieldda neahttasiidduin: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lassedieđut: buresbirgejupmekoordináhtor Verena Kortelainen, tlf. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

TEÂĐTÕS

Aanar kååʹdd puki tuåimmsueʹrji õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet 17.1.–7.2.2022. Õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccmest miõđât kååʹdd õõlmâsveäʹǩǩvuõđid, tillʼlõttum veäʹǩǩvuõđid da sijddõhttõõzzi veäʹǩǩvuõđid. Lââʹssen sijddõhttõõzz vueiʹtte vuäǯǯeed tillʼlõvvum tuärjjõõzz defibrillaattor haʹŋǩǩummša. Veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet liâdǥlaž ooccmen. Lââʹssteâđ veäʹǩǩvuõđin, ooccâmlomakk da ooccâmlomaakk tieuʹddemvuäppõõzz käunnʼje kååʹdd neʹttseeidain: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lââʹssteâđ: pueʹrrvââjjamkoordinaattor Verena Kortelainen, teʹl. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.