Kommentoi Inarin kunnan hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmaa 2022 - 2025 19.5.2022 mennessä

12.04.2022

Inarin kunnan hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmassa on määritelty Inarin hyvinvoinnin, terveyden ja turvallisuuden edistämisen painopisteet, tavoitteet ja toimenpiteet vuosille 2022 - 2025. Kuva: Mikko-Pekka Karlin

Inarin kunnassa on valmisteltu hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmaa vuosille 2022 - 2025. Hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmassa on kuvataan tämän valtuustokauden hyvinvoinnin, terveyden ja turvallisuuden edistämistyön painopisteet sekä määritellään painopisteiden alle tarkemmat tavoitteet ja niitä tukevat toimenpiteet. Inarin kunnan hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmassa on määritelty tavoitteita ja toimenpiteitä ikäryhmittäin.

Inarin kuntalaisilla ja yhdistyksillä on mahdollisuus kommentoida ja ottaa kantaa hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmaan 12.4. - 19.5.2022 Otakantaa.fi-palvelussa. Lisäksi hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmasta pyydetään lausuntoja lautakunnilta, elinvoimajaostolta, nuorisovaltuustolta, vanhus- ja vammaisneuvostoilta sekä saamelaiskäräjiltä. Tämän jälkeen hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelma käsitellään kunnanhallituksessa ja valtuustossa.

Tutustu Inarin kunnan hyvinvointi- ja turvallisuussuunnitelmaan 2022 - 2025 ja kommentoi suunnitelmaa Otakantaa.fi-palvelussa.

Lisätietoja: hyvinvointikoordinaattori Verena Kortelainen, verena.kortelainen@inari.fi, puh. 040 626 1018