Visegrad-maiden suurlähettiläät vierailivat Inarin kunnassa

22.11.2022

Visegrad-maiden suurlähettiläät tutustuivat Inarin kuntaan, kylmätestaukseen UTAC Ivalossa ja koulukeskus Kaarteeseen 22.11.2022. Visegrad-maihin kuuluvat Puola, Slovakia, Tšekki ja Unkari.

Visegrad-suurlähettiläät UTAC Ivalossa tutustumassa kylmätestaukseen
UTAC Ivalossa vasemmalta vt. kunnanjohtaja Jaakko Seppänen, testi-insinööri Erno Mäki, UTAC Ivalon operatiivinen johtaja Susan Vuoriaro, kunnanhallituksen puheenjohtaja Jari Huotari, kansainvälisten asioiden koordinaattori Eila Rimpiläinen, Puolan suurlähettiläs Piotr Rychlik, Slovakian suurlähettiläs Slavomíra Mašurová, UTAC Ivalon toimitusjohtaja Janne Seurujärvi, Tšekin suurlähettiläs Adam Vojtěch, valtuuston puheenjohtaja Janne Tervahauta, sivistysjohtaja Ilkka Korhonen, Unkarin suurlähettiläs Klára Breuer ja Pál Rudas Unkarin lähetystöstä.

Visegrad-suurlähettiläät koulukeskus Kaarteessa
Koulu- ja kulttuurikeskus Kaarteessa rehtorit Ulla Hynönen ja Pirkko Olli, kunnanhallituksen puheenjohtaja Jari Huotari, valtuuston puheenjohtaja Janne Tervahauta,
Tšekin suurlähettiläs Adam Vojtěch, Slovakian suurlähettiläs Slavomíra Mašurová, sivistysjohtaja Ilkka Korhonen, Unkarin suurlähettiläs Klára Breuer, vt. kunnanjohtaja Jaakko Seppänen ja Puolan suurlähettiläs Piotr Rychlik.