Vastaa kyselyyn to 4.11. mennessä - vuokrattavien majoitus- ja toimitilojen kehittäminen etätyön näkökulmasta

27.10.2021

KYSELY - vuokrattavien majoitus- ja toimitilojen kehittäminen etätyön ja monipaikkaisuuden näkökulmasta

Inarin kunnan hallinnoima Inari monipaikkaisuuden huippukohteeksi -hankkeessa on lähestytty inarilaisia yrityksiä kyselyllä, joka koskee etätyöhön sopivien ja liittyvien tilojen määrää, piiloresurssia, tilojen laatua, varaustetasoa ja hinnoittelumalleja. Lisäksi kysytään oheispalveluja sekä investointihalukkuutta.

___

Kyselyn lähete:

Arvoisa majoitus- tai toimitilan vuokraaja tai omistaja,

Miten kehittäisitte majoitus- tai toimitilanne vuokraustoimintaa etätyön näkökulmasta? Suomessa on tällä hetkellä 2,5 miljoonaa työssäkävijää, joista 25% teki viime heinäkuussa (Tilastokeskus) etätöitä kokonaan tai vähintään puolet työajasta. Etätyö ja monipaikkaisuus kasvaa ilmiönä vauhdilla - koronan jälkeenkin.

Osallistu Inari monipaikkaisuuden huippukohteeksi -hankkeen kyselyyn. Kartoittamme etätyöhön soveltuvien tilojen määrää ja piiloresursseja, tilojen laatua, varustetasoa ja hinnoittelumalleja, mahdollisia oheispalveluja sekä Inarin kunnan ja alueen yritysten investointihalukkuutta tilojen ja palveluiden kehittämiseen.

Kartoituksella pyritään löytämään keinoja Inarin vetovoimaisuuden sekä toimitilojen resurssien ja joustavuuden kasvattamiseksi. Ota viisi minuuttia aikaa. Osallistu kyselyyn ja vaikuta mielipiteelläsi Inarin alueen elinvoimaisuuden kehittämiseen. Vastaa torstaihin 4.11. mennessä.

Linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/9FD6EC78B4F6875D

Parhain terveisin,