Ivalon terveyskeskuksen puhelimissa ruuhkaa- Koronatiedote

01.12.2021

Ivalon terveyskeskuksessa on ruuhkaa. Tämä liittyy eilen tiedotettuihin mahdollisiin korona-altistumisiin julkisilla paikoilla Inarin kunnassa.

Terveyskeskuksessa emme pysty vastaanottamaan kaikkia puheluita. Emme myöskään pysty testaamaan oireettomia, julkisissa tiloissa, mahdollisesti altistuneita henkilöitä. Jäljittävät kartoittavat lähikontaktissa altistuneet henkilöt, ja soittavat näille henkilöille. Jos sinulla on koronaan liittyviä oireita, soita päivystävän sairaanhoitajan puhelimeen 040 770 9187,  tai vastaavalle sairaanhoitajalle, puh. 040 517 8725.

Keskiviikkona 1.12.2021 koronarokotusajanvaraus on ruuhkautunut ja tästä johtuen osa numeroista on poistunut soittolistalta. Näin ollen pyydämme soittamaan koronarokotusajanvaraukseen uudelleen, mikäli teille ei ole soitettu takaisin.