Tekoäly työpaja matkailutoimijoille torstaina 11.5. klo 14-17 Ivalossa ja etänä

27.04.2023

Tervetuloa tekoäly työpajaan torstaina 11.5. klo 14.00-17.00 Ivaloon kunnantalolle. Työpaja on tarkoitettu Pohjois-Lapin matkailuyrityksille ja -toimijoille sekä aiheesta kiinnostuneille. Työpajaan osallistumalla saat uuden työkalun viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen.

Työpajassa pääset kuulemaan ja kokeilemaan, miten voit hyödyntää tekoälyä ja kielimalleja. Aiheen meille alustaa etänä tietojenkäsittelytieteen professori Hannu Toivonen Helsingin yliopistolta. Aiheeseen perehtymisen jälkeen teemme harjoituksia, joissa käytämme esimerkkeinä valmiita vastuullisuusviestinnän ja aluemarkkinoinnin lauseita. Tarvitset mukaasi tietokoneen.

Ilmoittaudu työpajaan 8.5. mennessä täältä: https://link.webropolsurveys.com/S/31598CFCEAA5216B

Työpajan järjestää Vavihanke. Kestävää matkailua ja digitaalista vastuullisuusviestintää Pohjois-Lapissa -hanke on rahoitettu Lapin liiton REACT-EU:n EAKR rahoituksen kautta. Inarin kunta myönsi hankkeelle kuntarahoituksen ja hallinnoi hanketta. Hankeaika on 1.1.2022-31.9.2023.

Lisätiedot: Miika Leivo, 0403591079, miika.leivo@inari.fi, @vavihanke https://www.inari.fi/fi/yritys-ja-kehittamispalvelut/kehittyva-inari/kestavaa-matkailua-ja-digitaalista-vastuullisuusviestintaa-pohjois-lapissa.html

Kommentointi

Otsikko: