Yritys- ja kehittämispalveluiden laskutusosoite muuttui 1.1.2021

05.01.2021

Yritys- ja kehittämispalveluiden laskutusosoite muuttui 1.1.2021

- samalla osaston nimi vaihtui Yritys ja kehittämispalveluksi

Inarin kunnan entisen Elinkeinot & kehitys Nordican verkkolasku- ja paperilaskuosoite muuttui 1.1.2021 alkaen samalla kun koko tulosyksikkö sulautui Inarin peruskuntaan. Osaston uusi nimi on Inarin kunta/Yritys- ja kehittämispalvelut.  Inarin kunnan ostolaskukäsittelyä hoitaa Sarastia Oy.

Laskutusohjeet

Yritys- ja kehittämispalvelujen (entisen Nordican) laskut tulee osoittaa Inarin kunnalle. Laskulla tulee olla tilaajan ilmoittama sähköpostiosoite ja/tai kustannuspaikka sekä tilaajan nimi, jonka perusteella lasku ohjataan oikeaan yksikköön käsiteltäväksi. Käyttäkää kustannuspaikkana Yritys- ja kehittämispalvelua. Mikäli on kyse hankkeesta, niin viite kohtaan ilmoitettava selvästi hankkeen nimi.

Pyydämme lisäksi huomioimaan, että voimassa oleva laskutusosoite tulee näkyä aina myös laskun kuvalla sekä verkko- että paperilaskuja lähettäessä. Mikäli laskun kuvalta ei löydy virallista laskutusosoitetta, ei laskua ole mahdollista käsitellä skannauskeskuksessa. Puutteellisin tiedoin olevat laskut tullaan jatkossa palauttamaan lähettäjälle. Henkilötietoja ei saa näkyä laskulla.

Verkkolaskuosoitteet

Verkkolaskuoperaattori: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029

Inarin kunta
003701907587

Paperilaskuosoite

Inarin kunta
003701907587
02066 DOCUSCAN

Kustannuspaikka: Yritys- ja kehittämispalvelut tai hankkeen nimi.

Laskutusohjeet kunnan kotisivuilla

Toimistosihteeri Piiku Marin, piiku.marin@inari.fi