Yleisavustukset, kohdeavustukset ja kyläyhdistysten avustukset haettavissa 11.1. - 8.2.2021

11.01.2021

Inarin kunnan kaikkien toimialojen yhteinen avustushaku järjestetään 11.1. - 8.2.2021. Yhteisessä avustushaussa myönnetään kunnan yleisavustukset, kohdeavustukset ja kyläyhdistysten avustukset. Avustuksia voidaan myöntää esimerkiksi yhdistyksille, urheiluseuroille ja kulttuuritoimijoille.

Avustuksia haetaan sähköisellä lomakkeella. Hakulomake löytyy osoitteesta https://asiointi.digiloikka.fi/formpro/eservices/Inari/Aloita/Yhteinenavustushaku2021.

Lisätietoa avustuksista ja hakulomakkeen yksityiskohtaiset täyttöohjeet löytyvät kunnan verkkosivuilta.

Hyvinvointikoordinaattori auttaa tarvittaessa hakulomakkeen täyttämisessä puhelimitse tai sähköpostilla arkisin klo 9 - 15 tai erikseen sovittavana ajankohtana kunnantalolla. Jos haluat täyttää hakulomakkeen yhdessä kunnantalolla, ota yhteyttä hyvinvointikoordinaattori Verena Kortelaiseen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

Lisätietoja:

Hyvinvointikoordinaattori Verena Kortelainen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

TIÄĐÁTTÂS

Aanaar kieldâ puoh toimâsuorgij ohtsâš torjui uuccâm uárnejuvvoo 11.1.–8.2.2021. Ohtsii torjui ucâmist mieđetteh kieldâ almostorjuid, čuosâttâhtorjuid já sijdâseervij torjuid. Torjui uuccâm uárnejuvvoo šleđgâlâš ucâmin. Lasetiäđuh torjuin, uuccâmluámáttâh já uuccâmluámáttuv tevdimravvuuh láá kieldâ viermisiijđoin: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lasetiäđuh: pyereestvaijeemkoordinaattor Verena Kortelainen, puh. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

DIEĐÁHUS

Anára gieldda buot doaibmasurggiid oktasaš doarjjaohcan lágiduvvo 11.1.–8.2.2021. Oktasaš doarjjaohcamis juolluduvvojit gieldda almmolašdoarjagat, čuozáhatdoarjagat ja giliservviid doarjagat. Doarjjaohcan lágiduvvo elektrovnnalaččat. Lassedieđut doarjagiin, ohcanskovvi ja ohcanskovi deavdinrávvagat gávdnojit gieldda neahttasiidduin: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lassedieđut: buresbirgejupmekoordináhtor Verena Kortelainen, tlf. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.

TEÂĐTÕS

Aanar kååʹdd puki tuåimmsueʹrji õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet 11.1.–8.2.2021. Õhttsaž veäʹǩǩvuõttooccmest miõđât kååʹdd õõlmâsveäʹǩǩvuõđid, tillʼlõttum veäʹǩǩvuõđid da sijddõhttõõzzi veäʹǩǩvuõđid. Veäʹǩǩvuõttooccâm jäʹrjstet liâdǥlaž ooccmen. Lââʹssteâđ veäʹǩǩvuõđin, ooccâmlomakk da ooccâmlomaakk tieuʹddemvuäppõõzz käunnʼje kååʹdd neʹttseeidain: https://www.inari.fi/fi/osallistuminen/yhdistykset-ja-yhteisot/avustukset-yhdistyksille-yhteisoille-ja-muille-toimijoille.html.

Lââʹssteâđ: pueʹrrvââjjamkoordinaattor Verena Kortelainen, teʹl. 040 626 1018, verena.kortelainen@inari.fi.