Pienhankintapalvelun ja tarjouspalvelun etäkoulutus yrityksille

julkaistu: ma 02.07.2018 klo 10:47

Inarin kunta on ottanut käyttöönsä Cloudia Oy:n Pienhankintapalvelun sekä Tarjouspalvelun.

Palveluiden käyttöä varten kunnan yrityksille järjestetään ohjelman etäkoulutustilaisuus tiistaina 21.8.2018 klo 16.00 – 17.30.
Voit olla koulutuksessa mukana etäyhteydellä Skypellä tai tulemalla Ivaloon Elinkeinotalolle, Sairaalantie 3 B:hen kuuntelemaan etäluentoa.
Koulutukseen edellytetään etukäteisilmoittautumista etäyhteyksien saamiseksi, ilmoittaudu sähköpostilla nordica@inari.fi .

Koulutuksen jälkeen tiedät, kuinka otat Cloudian palvelut käyttöön tietoturvallisesti ja tehokkaasti, mitä hyötyjä palveluista on yrityksille ja miten Pienhankinta- ja Tarjouspalvelu tehostavat mm. Inarin kunnan tarjouspyyntöjen jättämisen ja oikeiden tarjousten löytämisen.
Koulutustilaisuus ja Cloudian palveluiden käyttö on yrittäjille maksutonta.

Cloudia on vuonna 2008 perustettu, suomalainen ohjelmisto- ja palveluyritys, joka tarjoaa digitaalisia ratkaisuja kilpailutusprosesseihin ja sopimushallintaan. Cloudia on johtava CLM-sopimushallintatoimittaja ja asiantuntijayritys, jonka asiantuntijuuteen luottavat niin yrityssektorin kuin julkisenkin puolen organisaatiot. Cloudian Pienhankinta- ja Tarjouspalvelut esittelee Cloudian asiantuntija Anni Partanen.

Koulutuksen yhteyshenkilö on kehittämiskoordinaattori Marja Männistö, marja.mannisto@inari.fi. Cloudia-yhteyshenkilö Inarin kunnassa on henkilöstösihteeri-suunnittelija Anne-Marie Kalla, anne-marie.kalla@inari.fi

Lue lisää Cloudia Oy:sta:  https://cloudia.com/fi/

Kommentointi