Inarin kunta etsii tulkkeja eri kielille

21.10.2019

Inarin kunta on päivittämässä paikkakunnalla tarjolla olevien tulkki - tai käännöspalvelujen listaa. Tulkkipalveluja käytetään mm. sosiaali- ja terveyspalveluissa asiakkaiden tarpeiden mukaan. Tulkkauspalveluja tarvitaan kansainvälisen yhteistyön merkeissä, erilaisissa tapahtumissa ja asiakirjojen käännöstyössä.

Inarin kunnan kansainvälisten asioiden koordinaattori pääasiassa hoitaa kansainväliset vierailut, mutta isommissa tapahtumissa voidaan tarvita lisäresursseja. Saamen kielien kirjalliset käännöstyöt ostamme pääsääntöisesti Saamelaiskäräjien saamen kielitoimiston palveluna, tarpeen mukaan tilaamme käännöksiä saamen kielitoimiston suosittelemilta freelance- kääntäjiltä.

Tulkkilistaa päivitetään myös äkillisten tilanteiden varalle, jolloin tulkkausapua voidaan tarvita millä tahansa matkailijan kielellä.Kaikkiin työtehtäviin ei vaadita tutkintoja vaan käytännön kielitaito on riittävä.

Jos siis kiinnostuit, ota yhteyttä ja kerro millaisia tulkki- tai käännöspalveluja tarjoat. Yhteydenotto ei sido kumpaakaan osapuolta vaan jokainen työtehtävä sovitaan erikseen.

Lisätietoja sekä osoite, johon voit lähettää vapaamuotoisen esittelyn ja yhteystietosi:

Viestintä- ja yhteistoimintapäällikkö Anne-Marie Kalla

anne-marie.kalla@inari.fi, p. 040 723 0697