Inarijärven aarteet -hankkeessa järjestetään joulukuussa etäkylätilaisuuksia Nellimin ja Inarin kk:n kyläläisille

16.11.2020

Vallitsevasta koronatilanteesta johtuen Inarijärven aarteet –hankkeessa järjestetään jäljellä olevat kylätilaisuudet (2 kpl) etänä.

Etäkylätilaisuudet pidetään Teams-alustalla. Osallistumislinkin saadaksesi ilmoittauduthan 30.11. mennessä alla olevasta painikkeesta (siirryt eri sivustolle). Ilmoittautuessasi saat myös ohjeistuksen osallistumiseen.

Ilmoittautumaan >>

Lämpimästi tervetuloa etäkylätilaisuuksiin!

1. Etäkylätilaisuus ti 1.12. klo 17- 19

Ensimmäisessä etäkylätilaisuudessa tiistaina 1.12. klo 17- 19 käydään läpi toimintamalli ja kuullaan kyläläisten viimeiset kommentit ja palautetta toimintamallista.

2. Etäkylätilaisuus to 3.12. klo 17- 19

Toisessa etäkylätilaisuudessa torstaina 3.12. klo 17. 19 käydään läpi kyläkyselyn tulokset, mietitään hankkeen jatkoa sekä kuullaan kyläläisten palautetta hankkeesta.

Yhteensä kylätilaisuuksia järjestetään hankkeen aikana neljä kappaletta, edelliset kylätilaisuudet on pidetty helmikuussa Inarin kirkonkylällä ja syyskuussa Nellimissä. Ensimmäisen 4.2. pidetyn kylätilaisuuden vetäjänä toimi FCG Oy:n Markku Nissi ja tilaisuudessa käsiteltiin matkailun haittoja, hyötyjä sekä kyläläisten tulevaisuuden haaveita ja pelkoja. Toinen kylätilaisuus järjestettiin Nellimin kylätalolla 17.9.2020.