Haemme Suomen suurimpaan ja kauneimpaan kuntaan kunnanjohtajaa!

03.08.2022

Inari on elinvoimainen ja kansainvälinen 7000 asukkaan matkailukunta upean luonnon keskellä, 1,5 tunnin lentomatkan päässä Helsingistä. Inarin kunnassa sijaitsevat Saariselän matkailukeskus, jylhä Inarijärvi sekä mahtavat erämaat. Inari on osa saamelaisaluetta. Kunnan palvelut sekä talous ovat hyvässä kunnossa ja elinkeinoelämä on voimakkaassa kasvussa.

Haemme Suomen suurimpaan ja kauneimpaan kuntaan

KUNNANJOHTAJAA

toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen sopimuksen mukaan.

Kunnanjohtajan kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, hyvä julkishallinnon ja -talouden tuntemus sekä johtamiskokemus.

Katsomme eduksi hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot, kehittävän johtamisotteen, vahvan strategisen näkemyksen ja elinkeinoelämän tuntemuksen, kielitaidon sekä kokemuksen konsernijohtamisesta. Ajokortti on välttämätön.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Hakijat voivat esittää oman palkkatoivomuksensa. Virassa noudatetaan koeaikaa, josta valtuusto päättää valinnan yhteydessä. Virkaan valitun on toimitettava kunnanhallitukselle hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan viimeistään 30 päivän kuluttua valitsemispäätöksen tiedoksisaannista.

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan 2.9.2022 klo 12.00 mennessä Kuntarekryn kautta www.kuntarekry.fi
Viran täytössä voidaan käyttää soveltuvuusarviointia. Viran hakuaikaa on jatkettu ja aiemmat hakemukset otetaan huomioon.

Lisätietoja antavat kunnanhallituksen puheenjohtaja Jari Huotari, p. 040 148 7954 ja valtuuston puheenjohtaja Janne Tervahauta, p. 0400 485 998.

Tietoja kunnasta: https://www.inari.fi

Ivalossa 1.8.2022