Haemme sosiaali- ja terveysjohtajaa

julkaistu: pe 28.12.2018 klo 15:20

Suomen suurin ja kaunein, yli 6800 asukkaan kasvava Inari on Suomen kansainvälisin elämystalouskunta ja arktisen elämän keskus Pohjois-Lapissa, 90 minuutin säännöllisten lentoyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta. Kunnassamme on laajat kaupalliset ja toimivat julkiset palvelut. Saariselän matkailukeskus, jylhä ja suuri Inarijärvi sekä mahtavat erämaat harrastusmahdollisuuksineen ovat ympärilläsi Inarin kunnan sydämessä Ivalossa.

Haemme

SOSIAALI- JA TERVEYSJOHTAJAA

toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen.

Sosiaali- ja terveysjohtaja toimii sosiaali- ja terveysosaston toimialajohtajana, sosiaali- ja terveyslautakunnan esittelijänä ja kunnan johtoryhmän jäsenenä. Sosiaali- ja terveysjohtajan vastuualueena ovat kunnan sosiaali- ja terveydenhuolto, työllistämispalvelut, ympäristöterveydenhuolto, ympäristönsuojelu, eläinlääkintähuolto ja maaseututoimi.

Sosiaali- ja terveysjohtajan kelpoisuusvaatimuksena on virkaan soveltuva yliopistossa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto, monipuolinen perehtyneisyys sosiaali- ja terveystoimen tehtäviin sekä työkokemusta erityisesti vaativissa johtamistehtävissä. Arvostamme kehittävää työotetta, kuntatalouden hyvää tuntemusta sekä kokemusta vastaavista tehtävistä. Ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus työmatkoilla on välttämätön.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Sosiaali- ja terveysjohtajan kokonaispalkka on 5 469,85 euroa. Hakijat voivat esittää myös oman palkkatoivomuksensa. Virkaan sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Virkaan valitun on toimitettava kunnanhallitukselle hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan viimeistään 30 päivän kuluttua valitsemispäätöksen tiedoksisaannista.

Virkaan haetaan jättämällä valtuustolle osoitettu hakemus liitteineen 14.1.2019 klo 15.00 mennessä Inarin kunnan sähköiseen työnhakupalveluun osoitteessa www.kuntarekry.fi.

Mikäli hakemusta ei ole mahdollista tehdä sähköisesti, toimita valtuustolle osoitettu hakemus osoitteeseen Inarin kunnanhallitus, Piiskuntie 2, 99800 Ivalo.

Tiedustelut:

kunnanjohtaja Toni K. Laine, puh. 040 594 3253

hallintojohtaja Mari Palolahti, puh. 040 522 1214.

Ivalossa 17.12.2018

Inarin kunnanhallitus