Inarin kunnan ja liikelaitosten uudet laskutusosoitteet

julkaistu: ke 12.04.2017 klo 14:32

UUDET LASKUTUSOSOITTEET

Inarin kunnan ja liikelaitosten verkkolasku- ja paperilaskuosoitteet muuttuvat 25.4.2017 alkaen. Kunnan Taitoa Oy:n tiedonvälityksen palveluntuottajana toimii jatkossa TeliaSonera Finland Oyj ja verkkolaskujen operaattorina CGI.

Laskutusohjeet

Lasku tulee osoittaa Inarin kunnalle tai liikelaitoksille. Laskulla tulee olla tilaajan ilmoittama sähköpostiosoite ja/tai kustannuspaikka sekä tilaajan nimi, jonka perusteella lasku ohjataan oikeaan yksikköön käsiteltäväksi. Pyydämme lisäksi huomioimaan, että voimassa oleva laskutusosoite tulee näkyä aina myös laskun kuvalla sekä verkko- että paperilaskuja lähettäessä. Mikäli laskun kuvalta ei löydy virallista laskutusosoitetta, ei laskua ole mahdollista käsitellä skannauskeskuksessa. Puutteellisin tiedoin olevat laskut tullaan jatkossa palauttamaan lähettäjälle. Henkilötietoja ei saa näkyä laskulla.

Toivomme, että lähetätte laskunne ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne, voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia, joka löytyy Inarin kunnan internet-sivuilta sekä osoitteesta https://www.laskuhotelli.fi/portaali. Ohjeet laskuttajalle löytyvät osoitteesta http://www.taitoa.fi/ohjeet-laskuttajalle. Paperilaskuille tarkoitettuun laskutusosoitteeseen vastaanotetaan vain laskuja. Mahdollista muuta postia, kuten irrallisia liitteitä, ei välitetä eteenpäin.

Lisätiedot laskujen käsittelystä

Inarin kunnan ostolaskukäsittelyä hoitaa Kunnan Taitoa Oy. Lisätietoja laskujen käsittelystä antaa Taitoan valtakunnallinen asiakaspalvelu, jonka yhteystiedot ovat:

www.taitoa.fi/asiakaspalvelu(sähköinen palvelupyyntö)Valtakunnallinen asiakaspalvelunumero 020 6399 400, ma-pe klo 8-16.

Yhteistyöterveisin

Kunnan Taitoa Oy