Haemme hallintojohtajaa

julkaistu: to 08.02.2018 klo 10:05

Suomen suurin ja kaunein, yli 6800 asukkaan kasvava Inari on Suomen kansainvälisin elämystalouskunta ja arktisen elämän keskus Pohjois-Lapissa, 90 minuutin säännöllisten lentoyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta. Kunnassamme on erittäin laajat kaupalliset ja julkiset palvelut. Saariselän matkailukeskus, jylhä ja suuri Inarijärvi sekä mahtavat erämaat harrastusmahdollisuuksineen ovat ympärilläsi Inarin kunnan sydämessä Ivalossa. Inarin kunnan talous ja elinkeinoelämä ovat voimakkaassa kasvussa.

Haemme HALLINTOJOHTAJAA toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen 1.1.2019 alkaen.

Mij uuccâp HALDÂTTÂHHOOVD tuáistáážân vyeimist orroo virgekoskâvuotân 1.1.2019 rääjist.
Ohcat HÁLDDAHUSHOAVDDA doaisttážii fámus leahkki virgegaskavuhtii 1.1.2019 rájes.
Ooccâp VAALDŠMJÅÅʹĐTEEI meäʹrteʹmes ääiʹj viõǥǥâst åårrai veʹrǧǧkõʹsǩǩe 1.1.2019 ääʹljeeʹl.

Hallintojohtaja on kunnanhallituksen alaisen hallinto-osaston toimialajohtaja, kunnanjohtajan ensimmäinen sijainen ja kunnan johtoryhmän jäsen. Hallintojohtajan vastuualueena on kunnan yleis- ja henkilöstöhallinto, kunnan taloussuunnittelu- ja talouden hoito sekä tietohallinnon koordinointi ja johto. Hallinto-osaston toimialaan ja henkilöstöön kuuluu myös Elinkeinot & kehitys Nordica -taseyksikkö ja elinkeinotoimi sekä Ruokapalvelu-liikelaitos ja Inarin kunnan kalatalouden kehittämisrahasto. Hallintojohtajan yhtenä keskeisenä tehtävänä on avustaa ja toimia kunnanjohtajan työparina Inarin kuntakonsernin johtamisessa sekä kunnanhallituksen ja sen konsernijaoston valmistelijana.

Hallintojohtajan kelpoisuusvaatimuksena on virkaan soveltuva yliopistossa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto, monipuolinen perehtyneisyys kunnallishallinnon, -talouden ja henkilöstöhallinnon tehtäviin sekä työkokemusta erityisesti vaativissa johtamistehtävissä. Erityisesti arvostamme vahvaa kunnallisoikeuden ja hallinto-oikeuden tuntemusta sekä kokemusta vastaavissa tehtävissä. Ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus työmatkoilla on välttämätön.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Hallintojohtajan kokonaispalkka on 5402,32 euroa. Hakijat voivat esittää myös oman palkkatoivomuksensa. Virkaan sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Virkaan valitun on toimitettava kunnanhallitukselle hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan viimeistään 30 päivän kuluttua valitsemispäätöksen

tiedoksisaannista.

Virkaan haetaan jättämällä valtuustolle osoitettu hakemus liitteineen 28.2.2018 klo 15.00 mennessä Inarin kunnan sähköiseen työnhakupalveluun osoitteessa www.kuntarekry.fi

Mikäli hakemusta ei ole mahdollista tehdä sähköisesti, toimita valtuustolle osoitettu hakemus osoitteeseen Inarin kunnanhallitus, Piiskuntie 2, 99800 Ivalo.

Toivomuksemme on, että hallintojohtajaksi valittu voisi tulla kunnan palvelukseen hallintojohtajan sijaiseksi ennen nykyisen hallintojohtajan jäämistä eläkettä edeltäville vuosilomille ym. poissaoloille viimeistään 1.8.2018.

Tiedustelut: kunnanjohtaja Toni K. Laine, puh. 040 594 3253

hallintojohtaja Pentti Tarvainen, puh. 0400 317 552